15 septembra 2012

O spoluautoroch - Predstavuje sa vám Morphy


Zdravím všetkých čitateľov a návštevníkov nášho blogu !

      Môj pseudonym (alias) je Morphy a spolu s aasniperom sme zakladajúci tvorcovia a stáli prispievatelia na tejto stránke.
       Na začiatok je vhodné sa predstaviť a povedať o sebe pár slov.Takže v stručnosti :

     Mám mnoho koníčkov a záľub a keď nemám počas dlhých nudných večerov čo robiť , tak sa venujem tak trochu počítačom a rád si pozriem nejaký filmový trhák. Zaujímam sa nie len o hardware ( telo ) ale aj o software ( dušu ) strojov a o iných vychytávok. Pred pár rokmi som prevádzkoval asi dva blogy , ale časom som to zanechal a až teraz som sa prinavrátil k starému hobby.IT technológie neštudujem ale veľmi ma baví počítačová grafika (photoshop , after effects ) , tvorba stránok , fotografovanie a film ... som taký samouk :)


     Z filmových žánrov si veľmi rád pozriem všetko a nemám výslovne vyhradený štýl. Samozrejme prím u mňa má najmä sci-fi a komédia . Moje najobľúbenejšie filmy sú Forrest Gump, Vykúpenie z väznice Shawshank a Chyť ma ak to dokážeš. Milujem staré filmy s Louis de Funésom ( Fantomas,Žandári ...), ale mám rád aj staré dobré "Burianovky" s Vlasta Burianom. Medzi moje srdcovky patria aj filmy ktoré mi dali dôvod na zamyslenie - ako napr. Vlna, Yes man, Matrix ... Z noviniek ma ohúrili najmä nové Batmanovky. 

      Na filmovej tvorbe kladiem dôraz jednak na efekty ( kvalitná grafika ma vždy vie uchvátiť ) , ale nemenej dôležitý je aj samotný dej , ktorý ma vie prinútiť pozrieť si film opäť.

       Na blogu vám budem prinášať okrem recenzií na nové filmy aj recenzie na nové technické vychytávky, návody ako si jednoducho všeličo vylepšiť , rady ohľadom softwaru a hardwaru, prípadne sa s vami podelím s mojou amatérskou tvorbou a začiatočníkom poradím ako na to :)

       Verím teda, že sa sem budete radi vracať a vždy tu nájdete to, čo hľadáte , poprípade objavíte niečo nové čo vás nejak osloví alebo zaujme.


Morphy
Morphy Web Developer

Morbi aliquam fringilla nisl. Pellentesque eleifend condimentum tellus, vel vulputate tortor malesuada sit amet. Aliquam vel vestibulum metus. Aenean ut mi aucto.

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára